my high school year in Texas

Nog maar 34 dagen!

Nog maar 34 dagen en dan vertrek ik naar Texas. Zoals iedereen wel weet is het nu zomervakantie, en dat houdt in dat school afgelopen is!!! Gelukkig heb ik ook Havo 4 met een goede cijferlijst afgesloten. Omdat mijn vertrekdatum midden in de vakantie valt heb ik afgelopen weekend al mijn afscheidsfeest gevierd voor een aantal vrienden en familie. Het was erg gezellig. (Hiernaast is een foto te vinden van mij en de familie Bakker met de cowboy hoeden op die ik van hun kreeg.) Het was erg gezellig en ik wil iedereen bedanken voor het komen. Ook heb ik al 2x gevideochat met mijn gastgezin. Ik heb vooral gesproken met mijn gastzusje Cordelia, zij vertelde me dat er nog 2 andere kinderen in huis wonen Kayli van 15 en James van 11. Dit zijn haar broer en zus maar James is er alleen in de zomer en woont de rest van het jaar in Ohio en Kayli is er alleen in het weekend. Wel gaat zij naar dezelfde school als ik. Iedereen kwam erg aardig over en ik krijg er steeds meer zin in! maar tegelijkertijd wordt alles ook steeds spannender. Gelukkig heb ik nog een paar weken om leuke dingen te doen, af te spreken met vrienden en nog lekker op vakantie te gaan.

Oh, als iemand nog tips heeft voor spullen die ik absoluut niet mag vergeten dan hoor ik het graag. :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!